Методична робота


      ЗАТВЕРДЖУЮ
   Директор  ПТУ №14
   смт Вороновиця

________ В.М. Нагорний

         ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
          у режимі дистанційної навчання 
       викладача спеціальних дисциплін з бджільництва
          на час проведення карантинних заході
у  період з 12.03 2020р.  по 03.04.2020 р.
                                                                        НПЦ ПТУ № 14 смт Вороновиця
                                                                           Козак Валентини Петрівни 


  
Даний план роботи враховує дистанційне навчання учнів в соціальних мережах, мобільних групах різних додатків,в телефоному режимі.
Містить реферальні посилання на матеріали
 для використання в професійній орієнтації учнів та орієнтовний час виконання того чи іншого виду навчальної та виховної роботи.


з/п
День тижня, дата
Зміст організаційно-методич,в телефоному режимії роботи
Час виконання
Примітка
1.                   
  
Четвер,
12.03.20
                      1.   Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
                       2. Інформування батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
3.   Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження
              4.  Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2019/20 н.р.
                       5. Робота з документацією (журналом теоретичного навчання ).
              6.Упорядкування журнал класного керівника
              7. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.
              8. Проведення інструктажу
              9. Консультативна робота з учнями групи №3
              10.Співпраця з батьківським комітетом з питань
     організації контролю за виконанням учнями завдань  
      дистанційного навчання в групі Viber. та в телефоному
             режимі.
11.Індивідуально - роз'яснююча робота з учнями та
            батьками учнів грипи №3.
 12.Домашннє завдання учням з спецпредметів(контрольні 
       запитання) у відповідності з навчальним  планом та              розкладом уроків.

8.00 – 14.00











Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
2.                   

П’ятниця,
13.03.20
                       1.                  Участь у вебінарі на каналі YouTube  (https://www.youtube.com/watch?v=VGMUUonUTas) щодо організацій та проведення дистанційного навчання за допомогою сервісу Google ClassRoom.
2.   Робота з навчальною документацією 
        ( робота з журналом теоретичного навчання та обліку
           виховних заходів)
 3.   Заняття з педагогами  щодо дистанційного навчання             для подачі навчального матеріалу.
  4.   Опрацювання фахової літератури.
  5.   Консультація для  учнів 3 групи в телефоному                     режимі   з предмету: Продукти бджільництва. 
  6.   Підвищення професійної компетентності
  7.   Телефонний  звязок з учнями та батьками.
  8.   Опрацювання та вдосконалення  завдань для учнів
         відповідно до модулів.
  9.   Створення тимчасового теоретичного журналу для              обліку опрацьованого  матеріалу  модулів та тем.
 10.  Створення відомостей контролю зв'язку з учнями та            їх  батьками.
8.00 – 14.00












Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"






3.                   
Понеділок,
16.03.20
                       1.     Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                       2.     Підготовка і розміщення матеріалів з предмету          
                   Розведення та утримання бджіл у Viber.
                       3.   Робота з документацією (журналом теоретичного та              обліку виховних заходів).
              4. Надання консультативної допомоги учням, щодо    
    наповнення навчальними матеріалами та здійснення
    зворотного зв’язку між усіма учасниками                              освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі. .
5.    Заняття з педагогами  щодо дистанційного навчання   
            для  подачі навчального матеріалу.
 6.    Опрацювання фахової літератури.
 7.    Консультація для  учнів 3 групи 
           ( Навчання в дистанційній формі)
 8.    Підвищення професійної компетентності
 9.    Зв'язок з батьками учнів 3 групи в телефоному режимі.
8.00 – 14.00

4.                   
Вівторок,
17.03.20
                      1.    Надання консультативної допомоги учням , щодо виконання навчальних завдань та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
                      2.    Підготовка і розміщення матеріалів з предмету Хвороби та шкідники бджіл у Viber.
                      3.    Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
                      4.     Робота з документацією (журналом теоретичного навчання та обліку виховних заходів)
                      5.     Консультації з  учнями в телефонному режимі.
                      6.     Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
             7. Дистанційна  консультація для ученів 3 рупи з питань
             координації дистанційного навчання.
8.Розробка  завдань.  Збір виконаних  практичних
    завдань, відповідей на тести учнями таїх оцінювання  9.Пошук тестів з професійної компетентності  для
     учням 3 групи/ ознайомлення учнів з тестуванням за
    допомогою мобільного додатку Viber, телефон
              на період карантину .               
 10. Заняття з  комп'ютерної грамотності
 11.  Опрацювання результатів тестування з професійної
  компетентності  по предмету:Розведення та      утримання бджіл.
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
5.                   
Середа,
18.03.20
                      1.    Дослідження досвіду передових вчителів і науковців.
                      2.      Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
             3.    Підготовка і розміщення матеріалів з предмету :
     Пасічні будівлі,бджолиний інвентар та обладнання  у
              Viber. та в телефоному режимі.
4.     Робота в методичному обєднанні.
5.     Корегування   виховного плану на ІІ семестр.
6.     Упорядкування папки виховних  заходів  класного
             керівника
7.     Складання плану написання письмових робіт учнями.
8.     Пошукова робота в мережі Інтернет
 9.     Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на
             тести учнями та оцінювання їх.
 10.    Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ              з професії).
                   
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
6.                   

Четвер,
19.03.20
                       1.        Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання
              2.    Підготовка і розміщення  матеріалів з  предмету :
             Розведення та утримання бджіл у Viber. та по
            телефону.
3.  Робота в методичному обєднанні.
 4. Корекція  виховного плану на ІІ семестр.
 5. Упорядкування папки виховних  заходів  класного    
             керівника.
 6.  Пошукова робота в мережі Інтернет
 7 .Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на
            тести з предмету: Хвороби бджіл учнями та   
            виставлення оцінок.
                        8.   Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
                  
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
7.                   
П’ятниця,
20.03.20
                        1.                  Індивідуальні консультації з учнями групи №3, щодо виконання завдань дистанційно.
                        2.                  Консультації з методистом  щодо створення сторінки з професії  БДЖОЛЯР   на сайті училища.
                        3.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                        4.                  Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
                        5.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету : Організація пасічного виробництва у Viber. та по телефону.
                        6.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та оцінювання їх з предмету: Пасічні будівлі, бджолиний інвентар та обладнання.
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
8.                   
Понеділок,
23.03.20
                        1.                  Перехід на дистанційну форму роботу не виходячи з дому
                        2.                  Робота над рекламною продукцією з професії 
БДЖОЛЯР.
                        3.                  Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії  БДЖОЛЯР).
                        4.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок з предмету:Продукти бджільництва.
                      5.                  Рекомендації для учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)
6.    Організація й  проведення онлайн фоторобіт на тему: «Виготовлення роївні» та виставлення їх на училищному сайті
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Інтернет
Відео матеріал
9.                   

Вівторок,
24.03.20
                       1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                       2.                  Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
                       3.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету : Хвориби та шкідники бджіл у Viber.  та по телефоні.
                       4.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
                       5.                  Консультації з батьками в телефонному режимі.
              6.    Консультації з методистом  щодо створення сторінки з 
             професії БДЖОЛЯР  на сайті училища. .
 7.    Перегляд майстер- класів за реферальним посиланням
            «виготовлення захисних масок»
  8.    Фотозвіт виконаних робіт учнями .
  9.    Самоосвітня робота в мережі Інтернет
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Інтернет
Відео матеріал
10.               

Середа,
25.03.20
                        1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                        2.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету : Організація пасічного виробництва у Viber. та по телефону
                        3.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести(Пасічні будівлі, бджолиний інвентар та обладнання) учнями та виставлення оцінок.
                        4.                  Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
 6.     Прибирання кабінету.
 7.      Підготовка до онлайн – консультацій в умовах
             навчання в дистанційній формі
 8.      Розробка конспектів уроків з спеціальних дисциплін
  9.      Розробка проектної роботи  групи на тему: «ПЕРГА
            бджолина - продукт для покращення імунітету  ».
            Виготовлення пам'ятки про пергу..
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Відео. матеріал
11.               

Четвер,
26.03.20
                        1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                        2.                  Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
                        3.                  Підготовка і розміщення матеріалів для тематичного оцінювання учнів з бджільництва(кросворди) у Viber.
                        4.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести:" Організація пасічного виробництва" учнями та їх оцінювання.
                       5.                  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
                        6.                   Догляд за кімнатними рослинами кабінету.
 7.      Ознайомлення з планом роботи на квітень місяць. 
  8.     Виготовлення стенду «Інструкції в боротьбі з
             короновірусом»  
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
12.               

П’ятниця,
27.03.20
               1.                  Консультація з методистом щодо наповнення навчальними матеріалами сторінки сайту.
                        2.                  Робота над рекламною продукцією з професії БДЖОЛЯР
                        3.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
4.     Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та
             наочністю.
 5.     Підбір текстів для читання учнями з батьками.
 6.      Підбір завдань для учнів 3 групи в умовах навчання
             дистанційної форми навчання з українознавства.
 7.     Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-
             методичними матеріалами педагога /
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
13.               

Понеділок,
30.03.20
                        1.                  Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                        2.                  Підготовка і розміщення матеріалів з предмету: Пасічні будівлі, бджолиний інвентар та обладнання у Viber.
                        3.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та їх оцінювання(Розведення та утримання бджіл)
               4.    Оповіщення у групі Viber важливої інформації для
            батьків та учнів, контроль за виконанням завдань
            учнями.
 5     .Розробка конспекту уроку з  предмету:Розведення та
            утримання бджіл на тему: ОГЛЯД БДЖОЛИНИХ
             СІМЕЙ У ВЕСНЯНИЙ ПЕРІОД.  в групі Viber для
              ознайомлення учнів
  6.     Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
           допомоги під час навчання в дистанційній формі 
   7.     Робота з  документацією.(вдосконалення тестів для
           проведення  підсумкових оцінювань по предметах.
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Інтернет .Відео. матеріал.
14.               

Вівторок,
31.03.20
                      1.    Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                      2.     Підготовка і розміщення матеріалів для написання письмових робіт по бджільництву у Viber. телефону
                      3.     Отримання виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.((Продукти бджільництва)
                      4.     Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
             5.Опрацювання додаткової науково-популярної
  літератури для підвищення теоретичного , наукового
             та професійного рівня кваліфікації викладача.
 6.Робота в методичному обєднанні.
 7.Робота з документацією.
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
15.               

Середа,
01.04.20
                      1.   Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                      2.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету :" Розведення та утримання бджіл" у Viber. по телефону.
                      3.  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями (хвороби та шкідники бджіл)  та їх оцінювання
                      4.  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
             5.Оновлення інформації на сторінках блогу училища.
             6.Підготовка конспектів уроків
             7.Корекція календарно – тематичного планування.
             8.Перегляд відеоролика на тему :»Як обрати професію
            майбутнього?» Тамара Сухенко
 9. Упорядкування  журнала класного керівника 
8.00 – 14.00

Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"Інтернет
16.               

Четвер,
02.04.20
                      1.   Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                      2.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету: "Хвороби  та шкідники бджіл) у Viber.  по телефону.
                      3.   Отримання виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та їх оцінювання(Продукти бджільництва)
                      4.   Робота з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
                      5.   Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Відео.ролик
17.               

П’ятниця,
03.04.20
                      1.    Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
                      2.   Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
                      3.   Проведення контролю(телефон) за написанням письмових робіт учнями
                     4.    Корекція календарно-тематичного планування.
                      5.    Спілкування з батьками учнів про виконання завдань.
                      6.    Проведення роз'яснювальної роботи серед учнів та їх батьків на тему:" Захисти себе  та Україну!"
8.00 – 14.00
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Інтернер
                           Розробила:
                           Викладач:         _________________   



                                                                                     
                                                                                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ
 Директор  ПТУ №14
 смт Вороновиця
                                                                                    
                                                                                                                                ________В.М. Нагорний

Індивідуальний план роботи
 викладача спеціальних дисциплін з бджільництва
у режимі дистанційної навчання
 на час проведення карантинних заходів
у період з 06. 04.2020р. по 24.04. 2020р
 Козак Валентини Петрівни
НПЦ ПТУ -14 смт 

Даний план роботи враховує дистанційне навчання учнів в 
соціальних мережах, мобільних групах різних додатків,в телефоному режимі. 
Містить реферальні посилання на матеріали для використання в 
професійній орієнтації учнів та орієнтовний час виконання
 того чи іншого виду навчальної та виховної роботи. 


№/ п
Дата 
Зміст роботи 
Час роботи
Примітки 




1
06. 04.20
Понеділок
                   1.                  Ознайомлення з новими нормативними документами (постанова «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19
                   2.                  Інформування батьків та учнів про продовження  припинення навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
                   3.                  Консультація учнів та  батьків про  продовження запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження.
                   4.                   Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2019/20 н.р.
    5.  Робота з документацією (журналом
             теоретичного).навчання
    6.  Розробка та розсилка тестових, контрольних
           завдання з предметів для учнів 3 групи.
    7. Консультації з учнями і батьками з питань
           дистанційного навчання
    8. Удосконалення тестів для проведення
           підсумкових атестацій з спеціальних предметів       
            з бджільництва  для  учнів 3 групи.  
8. 00 – 10. 30



10.30 – 11.00



11. 00 – 14. 00
Навчальний підручник
В.П.Поліщук
Робочий журнал" Бджільництво"
М. Гунько
Відео. матеріали
Інтернет
2
07. 04
20
Вівторок
    1.  Робота із документацією (журнали)
    2.  Консультації з учнями 3 групи, підготовка до ТО
    3.  Розробка та розсилка завдань для учнів 3 групи 
         з предмету" Хвороби та шкідникибджіл"
    4.  Вебінар «Неперервна освіта учнів , вихованців у
         віддаленому режимі(під час карантинних
         заходів)»
     5.Робота з документацією (журналом теоретичного
         навчання).
    6.Телефонний зв’язок з учнями

8. 00 – 10. 00


10. 00 – 12. 00


12. 00 – 13. 00




3
08. 04 20
Середа
    1.    Перевірка учнівських тестових завдань
    2. Опрацювання фахової літератури.
     3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
    4.Підготовка і розміщення матеріалів з предмету:
       Пасічні будівлі, бджолиний інвентар та
       обладнання у Viber. та по телефону
    5.Робота з документацією (журналом теоретичного
      навчання ).
    6.Надання консультативної допомоги учням, щодо
      наповнення навчальними матеріалами та
      здійснення зворотного зв’язку між усіма
      учасниками освітнього процесу в телефонному та
      онлайн-режимі.
   7.Консультації учнів по оформленню презинтації на  
     тему: Заходи боротьби з вароатозом бджіл
8. 00 – 10. 00

10. 00 – 14. 00
4
09. 04 20
Четвер
   1.    Упорядкування папки самоосвіти
   2.     Консультації з учнями  індивідуального
             навчання
   3.     Вебінар «Як організувати дистанційне
            навчання за допомогою найпростіших онлайн  
             ресурсів» на сайті «НаУрок»
   4.    Надання консультативної допомоги учням ,
             щодо виконання навчальних завдань та
            здійснення зворотного зв’язку між усіма     
            учасниками освітнього процесу в телефонному
            та онлайн-режимі.
   5.    Підготовка і розміщення матеріалів з
            предмету: Розведення та утримання бджіл у  
             Viber,  та телефоном
   6.      Оповіщення у групі Viber та по телефону
            важливої інформації для батьків та учнів,
            контроль за   виконанням завдань учнями.
   7.      Робота з документацією (журналом
            теоретичного навчання та виховної роботи).       
   8.      Збір виконаних  практичних завдань,
            відповідей на тести учнями та виставлення
            оцінок.
   9.      Зворотній зв'язок з учнями про дотримання 
            профілактичних вимог під час проведення
            карантиних заходів.
8. 00- 10. 00

10. 00 – 12. 00


15.00 – 17.00








10.04 20
П'ятниця
   1 Консультації з учнями групи,  підготовка до
        тематичних оцінювань.
   2.   Підготовка дидактичних карток з
   3.  Дослідження досвіду передових вчителів і
         науковців.
   4.   Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
   5.   Підготовка і розміщення матеріалів з предмету :
        Продукти бджільництва у Viber. по телефону                          
   6.  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей
        на тести учнями та їх оцінювання
   7.  Робота з документацією (вдосконалення папки
        КМЗ з професії БДЖОЛЯР).
8.00 – 11.00


11.00 – 14.00








6
13.04 20 Понеділок.
    1. Підготовка матеріалів до контрольних робіт
    2. Розробка тестів з предмету " Пасічні будівлі,
          бджолиний інвентар та обладнання"
    3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
   4.Підготовка і розміщення матеріалів з предмету :
        Хвороби та шкідники бджіл у Viber.
   5.Збір виконаних  практичних завдань, відповідей
      на тести учнями та їх оцінювання.
   6.Робота з документацією (вдосконалення папки
        КМЗ з професії).
   7. Інформування батьків про «5 речей про
           кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН
           та МОЗ дають роз’яснення» 
8.00 – 11.00


11.00 – 14.00

7
14.04 20 Вівторок
    1. Ознайомлення з новими інтерактивними
           вправами 
    2. Розробка нестандартних  уроків з
     3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
    4. Робота з документацією (вдосконалення папки
         КМЗ з професії).
     5. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету : 
          Продукти бджільництва у Viber.
    6.   Збір виконаних  практичних завдань,
           відповідей на тести учнями та  їх оцінювання.
8.00 – 11.00


11.00 – 14.00





8
15.04 20
Середа
    1.  Розробка дидактичних матеріалів  
    2.  Вебінар «Використання он лайн – тестів у
          роботі з батьками»
    3.  Робота над рекламною продукцією з професії
           БДЖОЛЯР               
     4.   Робота з документацією (вдосконалення папки
           КМЗ з професії  БДЖОЛЯР.
    5.   Збір виконаних  практичних ,контрольних
            завдань, відповідей на тести учнями та їх    
            корегування.
     6.   Рекомендації для учнів щодо дистанційної    
           освіти  (список корисних посилань)
8.00 – 10.00



18.00- 20.00




9
16.04 20
Четвер
     1.    Розробка матеріалів для написання письмових
            робіт під час проходження виробничої
            практики
     2.    Консультація з учнями по підготовці та
            виконанню  домашніх завдань з предмету"
            Розведення та утримання бджіл"
8.00 – 10.00


10.00 – 14.00

10
17.04 20 П'ятниця
     1. Консультації з учнями  по підготовці до завдань
        для підсумкового оцінюваннпредмету"Продукти
          бджільництва"
     2. Розробка та розсилка завдань для учнів
     3. Розробка тестових завдань для учнів з
            предмету"Розведення та утримання бджіл".
      4. Відбір веб-сервісів для дистанційного
            навчання.
       5. Робота з документацією (вдосконалення папки
           КМЗ з професії).
       6.Підготовка і розміщення матеріалів з предмету :
           Пасічні будівлі,бджолиний інвентар та
           обладнання. у Viber. та по телефону.       
       7.Консультації з батьками в телефонному режимі.    
      8.Консультації з методистом  щодо створення
          сторінки з професії БДЖОЛЯР  на сайті
           училища.
8.00 – 10.00



10.00 – 12.00


12.00 – 14.00

11
20.04 20 Понеділок
       1. Консультація з учнями  по підготовці та
           виконанню  домашніх завдань з 
       2.  Розробка та розсилка завдань  учням для
             написання письмових робіт під час
             проходження виробничої практики.  
        3.Робота з документацією (вдосконалення папки
            КМЗ з професії).
       4.Підготовка і розміщення матеріалів для
            проведення підсумкового оцінювання з 
            предмету: Хвороби та шкідники бджіл.
       5.Збір виконаних  практичних завдань,
            відповідей  на тести учнями та їх корегування.       
       6.Індивідуальні консультації для учнів, які
          потребують допомоги під час навчання в     
          дистанційній формі.
8.00 – 10.00



10.00 – 14.00

12
21.04 20
Вівторок
        1. Консультації з учнями 3 групи , підготовка до
            підсумкового оцінювання з предмету"
            Організація пасічного виробництва.
        2. Консультація з методистом щодо наповнення
            навчальними матеріалами сторінки сайту.
        3.Робота над рекламною продукцією з професії 
БДЖОЛЯР .
4.Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
8.00 – 10.00



10.00 – 14.00

13
22.04 20 Середа
        1. Перевірка учнівських тестових завдань
        2. Розробка матеріалів для популяризації
              професії БДЖОЛЯР
        3.Індивідуальні консультації для учнів, які
           потребують допомоги під час навчання в
           дистанційній формі
        4.Відбір веб-сервісів для дистанційного
          навчання.
        5.Збір виконаних  практичних та контрольних
           завдань,  відповідей на тести учнями та    
            виставлення оцінок.
        6.Оповіщення у групі Viber важливої інформації
          для батьків та учнів, контроль за виконанням
       завдань учнями.
      7. Корекція календарно-тематичного планування
8.00 – 10.00


10.00 – 14.00

14
23.04 20 Четвер
   1. Консультації з учнями групи по підготовці до 
         проведення ПДА
   2. Перевірка учнівських тестових завдань .  
   3.Підготовка і розміщення матеріалів для
         проведення ПДА
   4.Індивідуальні консультації для учнів, які
        потребують допомоги під час навчання в
         дистанційній формі
   5.Оновлення інформації на сторінках блогу
         училища.
8.00 – 10.00



10.00 – 14.00

15
24.04.20
П'ятниця

                   1.                  Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
                   2.                  Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
    3.    Робота з документацією(журнал теоретичного
            навчання , виховної роботи)
8.00-
14.00




                     Розробила:
                      Викладач          _____________В.П.Козак



                                                                                                                                          Затверджую

                                                                                                                               Директор училища №14
                                                                                                                              смт.Вороновиця
                                                                                                             

                                                                                                              _________________В.М.Нагорний                

                                                                      

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

 викладача  спец.дисциплін з бджільництва, 
класного керівника грипи№ 3  КОЗАК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ
 у режимі дистанційної роботи на час проведення 
карантинних заходів у період з 27.04..2020 по 12.05.20
НПЦ ПТУ -№14 смт .Вороновиця

з/п
День тижня, дата
Зміст організаційно-методичної роботи
Час виконання
Понеділок,
27.04.20

·         Інформування батьків та учнів про продовження навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
·         Консультація учнів та батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження на період проходження виробничої практики
·         Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр
·         Робота зі документацією (класним журналом,поурочно- тематичними планами
8.00 – 14.00
Вівторок,
28.04.20
Робота зі документацією (класним журналом,поурочно- тематичними планами, журналом виховних заходів.
Підготовка  та розроблення ситуаційних питань та розсилання їх учням.
Консультації з методистом училища про наповнення навчальним матеріалом завдань для учнів.
Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та їх оцінювання
8.00 – 14.00

 
 
Середа,
29.04.20
·         Здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
·         Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та їх оцінювання
·         Корегування поурочно- тематичних планів.
·         Консультації з педагогічними працівниками,щодо створення завдань для учнів.
8.00 – 14.00
Четвер,
30.04.20
·          
·         Оповіщення у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями. 
·         Робота зі документацією (класним журналом) 
·         Підготовка і розміщення матеріалів з предмету Розведення та утримання бджіл
·          Консультації з учнями,щодо створення фото звіту  на тему: Запилення бджолами медоносних рослин плодового саду. 
8.00 – 14.00
П'ятниця,
01.05.20
·          
·         Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 
·         Робота зі  документацією (класним журналом).
·         Індивідуальні консультації з учнями.
8.00 – 14.00
Понеділок,
04.05..20
·         Підготовка і розміщення матеріалів для тематичних оцінювань.
·         Робота з завданнями для  створення кросвордів.
·         Індивідуальне спілкування з батьками учнів.
8.00 – 14.00
Вівторок,
05.05.20
·         Індивідуальні консультації з учнями групи, щодо виконання завдань дистанційно. 
·         Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та їх оцінювання.
·         Індивідуальні консультації з учнями ,щодо створення відео на тему:Основні медоносні рослини  мого регіону.
8.00 – 14.00
Середа,
06.05.20
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету Пасічні будівлі,бджолиний інвентар та обладнання(фото,креслення)
 Індивідуальні консультації з учнями ,щодо написання відповідей на ситуаційні питання.
Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html
8.00 – 14.00
Четвер,
07.05.20
·         Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
·         Консультації з учнями.щодо підготовки до поетапної атестації. 
·         Збір виконаних  практичних завдань, відповідей на тести учнями та виставлення оцінок. 
·         Консультації з батьками в телефонному режимі. 
8.00 – 14.00
П'ятниця,
08.05.20
Підготовка і створення запитань,щодо ситуацій, які можуть виникнути на пасіці у весняний період. 
·         Робота з документацією.(корегування тем модулів) 
·         Підготовка і розміщення матеріалів з предмету:Організація пасічного виробництва(скласти бізнес план) . 
·         Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
8.00 – 14.00
Розробила:
Викладач:  ____________В.П.Козак








Немає коментарів:

Дописати коментар