ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ПТУ №14
смт Вороновиця
________ В.М. Нагорний
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ
у режимі дистанційної навчання
викладача спеціальних
дисциплін з бджільництва
на час проведення
карантинних заході
у період з 12.03 2020р. по 03.04.2020 р.
у період з 12.03 2020р. по 03.04.2020 р.
НПЦ ПТУ № 14 смт Вороновиця
Козак
Валентини Петрівни
Даний план роботи враховує дистанційне навчання учнів в соціальних мережах, мобільних групах різних додатків,в телефоному режимі.
Містить реферальні посилання на матеріали
для використання
в професійній орієнтації учнів та орієнтовний час виконання того чи іншого виду навчальної та виховної роботи.
№
з/п
|
День тижня,
дата
|
Зміст
організаційно-методич,в телефоному режимії роботи
|
Час виконання
|
Примітка
|
1.
|
Четвер,
12.03.20
|
1. Ознайомлення
з новими нормативними документами (постанова «Про
запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19)
2. Інформування
батьків та учнів про припинення навчального процесу, відповідно до наказу
відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
3. Консультація учнів батьків про запровадження дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження
4. Корегування календарно-тематичного планування на
ІІ семестр 2019/20 н.р.
5. Робота
з документацією (журналом теоретичного навчання ).
6.Упорядкування журнал класного керівника
7. Вивчення інструктивно-методичних
матеріалів.
8. Проведення інструктажу
9. Консультативна
робота з учнями групи №3
10.Співпраця з
батьківським комітетом з питань
організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber. та в телефоному режимі. 11.Індивідуально - роз'яснююча робота з учнями та батьками учнів грипи №3. 12.Домашннє завдання учням з спецпредметів(контрольні запитання) у відповідності з навчальним планом та розкладом уроків. |
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
|
2.
|
П’ятниця,
13.03.20
|
1.
Участь
у вебінарі на каналі YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=VGMUUonUTas) щодо організацій та проведення дистанційного
навчання за допомогою сервісу Google ClassRoom.
2. Робота з навчальною документацією
( робота з журналом теоретичного
навчання та обліку
виховних заходів)
3.
Заняття з педагогами щодо дистанційного навчання для подачі навчального матеріалу.
4. Опрацювання
фахової літератури.
5. Консультація
для учнів 3 групи в телефоному режимі з предмету: Продукти бджільництва.
6. Підвищення
професійної компетентності
7. Телефонний зв’язок з учнями та батьками.
8. Опрацювання та вдосконалення завдань для учнів
відповідно до модулів.
9. Створення тимчасового теоретичного журналу
для обліку опрацьованого матеріалу модулів та тем.
10. Створення відомостей контролю зв'язку з
учнями та їх батьками.
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук "
Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
|
3.
|
Понеділок,
16.03.20
|
1. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2. Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету
Розведення та утримання бджіл у Viber.
3. Робота
з документацією (журналом теоретичного та обліку виховних заходів).
4. Надання консультативної допомоги учням, щодо
наповнення навчальними матеріалами та здійснення
зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі. .
5.
Заняття з педагогами щодо дистанційного навчання
для подачі навчального матеріалу.
6.
Опрацювання фахової літератури.
7. Консультація для учнів 3
групи
( Навчання в дистанційній формі)
8. Підвищення професійної компетентності
9.
Зв'язок з батьками учнів 3 групи в телефоному режимі.
|
8.00 – 14.00
|
|
4.
|
Вівторок,
17.03.20
|
1. Надання
консультативної допомоги учням , щодо виконання навчальних завдань та
здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в
телефонному та онлайн-режимі.
2. Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету Хвороби та шкідники бджіл у Viber.
3. Оповіщення
у групі Viber важливої інформації для батьків та учнів, контроль за
виконанням завдань учнями.
4. Робота
з документацією (журналом теоретичного навчання та обліку виховних заходів)
5. Консультації
з учнями в телефонному режимі.
6. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
7. Дистанційна консультація для ученів 3 рупи з питань
координації дистанційного
навчання.
8.Розробка завдань. Збір виконаних практичних
завдань, відповідей на тести учнями таїх оцінювання 9.Пошук тестів з професійної
компетентності для
учням 3 групи/ ознайомлення
учнів з тестуванням за
допомогою мобільного
додатку Viber, телефон
на
період карантину .
10. Заняття з
комп'ютерної грамотності
11. Опрацювання результатів тестування з
професійної
компетентності по предмету:Розведення та утримання бджіл.
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
|
5.
|
Середа,
18.03.20
|
1. Дослідження
досвіду передових вчителів і науковців.
2. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
3. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету :
Пасічні будівлі,бджолиний інвентар та обладнання у
Viber. та в телефоному режимі.
4.
Робота в методичному обєднанні.
5.
Корегування виховного плану на ІІ семестр.
6. Упорядкування папки
виховних заходів класного
керівника
7.
Складання плану написання письмових робіт учнями.
8.
Пошукова робота в мережі
Інтернет
9. Збір виконаних практичних завдань, відповідей на
тести учнями та оцінювання їх.
10.
Робота з документацією
(вдосконалення папки КМЗ з професії).
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
|
6.
|
Четвер,
19.03.20
|
1. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання
2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету :
Розведення та утримання бджіл у Viber. та по
телефону.
3. Робота в методичному
обєднанні.
4. Корекція виховного плану на ІІ семестр.
5. Упорядкування папки
виховних заходів класного
керівника.
6. Пошукова робота в мережі
Інтернет
7 .Збір виконаних практичних завдань, відповідей на
тести з предмету: Хвороби бджіл учнями та
виставлення оцінок.
8. Робота
з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
|
7.
|
П’ятниця,
20.03.20
|
1.
Індивідуальні
консультації з учнями групи №3, щодо виконання завдань дистанційно.
2.
Консультації
з методистом щодо створення сторінки з
професії БДЖОЛЯР на сайті училища.
3.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
4.
Робота
з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
5.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету : Організація пасічного виробництва у
Viber. та по телефону.
6.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та оцінювання їх з предмету: Пасічні будівлі,
бджолиний інвентар та обладнання.
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
|
8.
|
Понеділок,
23.03.20
|
1.
Перехід
на дистанційну форму роботу не виходячи з дому
2.
Робота
над рекламною продукцією з професії
БДЖОЛЯР.
3.
Робота
з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії БДЖОЛЯР).
4.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та виставлення оцінок з предмету:Продукти
бджільництва.
5.
Рекомендації для учнів щодо дистанційної освіти
(список корисних посилань)
6. Організація
й проведення онлайн фоторобіт на тему: «Виготовлення роївні» та
виставлення їх на училищному сайті
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Інтернет
Відео матеріал
|
9.
|
Вівторок,
24.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Робота
з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету : Хвориби та шкідники бджіл у Viber. та по телефоні.
4.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
5.
Консультації
з батьками в телефонному режимі.
6. Консультації з методистом щодо створення сторінки з
професії БДЖОЛЯР на сайті
училища. .
7. Перегляд майстер- класів за реферальним
посиланням
«виготовлення захисних масок»
8.
Фотозвіт виконаних робіт учнями .
9.
Самоосвітня робота в мережі
Інтернет
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Інтернет
Відео матеріал
|
10.
|
Середа,
25.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету : Організація пасічного виробництва у
Viber. та по телефону
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести(Пасічні будівлі, бджолиний інвентар та обладнання) учнями
та виставлення оцінок.
4.
Робота
з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
6.
Прибирання кабінету.
7.
Підготовка до онлайн –
консультацій в умовах
навчання в дистанційній формі
8.
Розробка конспектів уроків з
спеціальних дисциплін
9. Розробка проектної роботи групи на тему: «ПЕРГА
бджолина - продукт для покращення
імунітету ».
Виготовлення пам'ятки про пергу..
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Відео. матеріал
|
11.
|
Четвер,
26.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Робота
з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
3.
Підготовка
і розміщення матеріалів для тематичного оцінювання учнів з бджільництва(кросворди)
у Viber.
4.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести:" Організація пасічного виробництва" учнями та
їх оцінювання.
5.
Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
6.
Догляд за кімнатними рослинами
кабінету.
7. Ознайомлення з
планом роботи на квітень місяць.
8. Виготовлення стенду «Інструкції в
боротьбі з
короновірусом»
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
|
12.
|
П’ятниця,
27.03.20
|
1.
Консультація
з методистом щодо наповнення навчальними матеріалами сторінки сайту.
2.
Робота
над рекламною продукцією з професії БДЖОЛЯР
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
4. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами
та
наочністю.
5.
Підбір текстів для читання
учнями з батьками.
6. Підбір завдань для учнів 3 групи в умовах
навчання
дистанційної форми навчання з
українознавства.
7. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-
методичними матеріалами педагога
/
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
|
13.
|
Понеділок,
30.03.20
|
1.
Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету: Пасічні будівлі, бджолиний інвентар та
обладнання у Viber.
3.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та їх оцінювання(Розведення та утримання бджіл)
4. Оповіщення у групі Viber важливої інформації для
батьків та учнів, контроль за виконанням завдань
учнями.
5 .Розробка конспекту уроку з предмету:Розведення та
утримання бджіл на тему: ОГЛЯД
БДЖОЛИНИХ
СІМЕЙ У ВЕСНЯНИЙ ПЕРІОД. в групі Viber для
ознайомлення учнів
6. Індивідуальні консультації
для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в
дистанційній формі
7.
Робота з документацією.(вдосконалення
тестів для
проведення підсумкових оцінювань по предметах.
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Інтернет .Відео. матеріал.
|
14.
|
Вівторок,
31.03.20
|
1. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2. Підготовка
і розміщення матеріалів для написання письмових робіт по бджільництву у
Viber. телефону
3. Отримання виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.((Продукти бджільництва)
4. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
5.Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення
теоретичного , наукового
та професійного рівня кваліфікації
викладача.
6.Робота в методичному обєднанні.
7.Робота з документацією.
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
|
15.
|
Середа,
01.04.20
|
1. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2. Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету :" Розведення та утримання бджіл"
у Viber. по телефону.
3. Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями (хвороби та шкідники бджіл) та їх оцінювання
4. Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
5.Оновлення інформації на сторінках блогу училища. 6.Підготовка конспектів уроків 7.Корекція календарно – тематичного планування. 8.Перегляд відеоролика на тему :»Як обрати професію
майбутнього?» Тамара Сухенко
9. Упорядкування журнала класного керівника |
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"Інтернет
|
16.
|
Четвер,
02.04.20
|
1. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2. Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету: "Хвороби та шкідники бджіл) у Viber. по телефону.
3. Отримання виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та їх оцінювання(Продукти бджільництва)
4. Робота
з документацією (вдосконалення папки КМЗ з професії).
5. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час
навчання в дистанційній формі.
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Відео.ролик
|
17.
|
П’ятниця,
03.04.20
|
1. Відбір
веб-сервісів для дистанційного навчання.
2. Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
3. Проведення
контролю(телефон) за написанням письмових робіт учнями
4. Корекція календарно-тематичного планування.
5. Спілкування з батьками учнів про виконання
завдань.
6. Проведення роз'яснювальної роботи серед учнів
та їх батьків на тему:" Захисти себе
та Україну!"
|
8.00 – 14.00
|
Література:
В.П.Поліщук " Бджільництво"
М.Гунько
"Бджільництво"
Інтернер
|
Розробила:
Викладач: _________________
ЗАТВЕРДЖУЮ
Розробила:
Викладач _____________В.П.Козак
Затверджую
Директор училища №14
смт.Вороновиця
_________________В.М.Нагорний
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
ПТУ №14
смт Вороновиця
________В.М. Нагорний
Індивідуальний план роботи
викладача спеціальних дисциплін з бджільництва
у режимі дистанційної
навчання
на час проведення карантинних заходів
у період з 06. 04.2020р. по 24.04. 2020р
Козак Валентини
Петрівни
НПЦ ПТУ -14 смт 
Даний план роботи враховує дистанційне
навчання учнів в
соціальних мережах, мобільних групах різних додатків,в телефоному
режимі.
Містить реферальні посилання на матеріали для використання
в
професійній орієнтації учнів та орієнтовний час виконання
того чи іншого виду навчальної
та виховної роботи.
№/ п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
|
1
|
06. 04.20
Понеділок
|
1.
Ознайомлення
з новими нормативними документами (постанова «Про
запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zapobigannya-poshim110320rennyu-na-teritoriyi-ukrayini-koronavirusu-covid-19
2.
Інформування
батьків та учнів про продовження припинення навчального процесу, відповідно
до наказу відділу освіти в телефонному та онлайн режимі.
3.
Консультація
учнів та батьків про продовження запровадження дистанційної форми
навчання учнів, та методи його впровадження.
4.
Корегування
календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2019/20 н.р.
5.
Робота з документацією
(журналом
теоретичного).навчання
6. Розробка та розсилка
тестових, контрольних
завдання
з предметів для учнів 3 групи.
7. Консультації з учнями і батьками з
питань
дистанційного навчання
8. Удосконалення тестів для проведення
підсумкових атестацій з
спеціальних предметів
з бджільництва для учнів 3
групи.
|
8. 00 – 10. 30
10.30 – 11.00
11. 00 – 14. 00
|
Навчальний
підручник
В.П.Поліщук
Робочий
журнал" Бджільництво"
М. Гунько
Відео. матеріали
Інтернет
|
|
2
|
07. 04
20
Вівторок
|
1. Робота із документацією (журнали)
2. Консультації з учнями 3 групи, підготовка до
ТО
3. Розробка та розсилка завдань для учнів 3
групи
з предмету" Хвороби та
шкідникибджіл"
4. Вебінар «Неперервна освіта учнів ,
вихованців у
віддаленому режимі(під
час карантинних
заходів)»
5.Робота з документацією (журналом
теоретичного
навчання).
6.Телефонний зв’язок з учнями
|
8. 00 – 10. 00
10. 00 – 12. 00
12. 00 – 13. 00
|
||
3
|
08. 04 20
Середа
|
1. Перевірка учнівських тестових завдань
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Відбір веб-сервісів для дистанційного
навчання.
4.Підготовка і розміщення матеріалів з
предмету:
Пасічні будівлі, бджолиний інвентар та
обладнання у Viber. та по телефону
5.Робота з документацією (журналом теоретичного
навчання ).
6.Надання консультативної допомоги учням, щодо
наповнення навчальними матеріалами та
здійснення зворотного зв’язку між усіма
учасниками освітнього процесу в телефонному та
онлайн-режимі.
7.Консультації учнів по оформленню презинтації на
тему: Заходи боротьби з вароатозом бджіл
|
8. 00 – 10. 00
10. 00 – 14. 00
|
||
4
|
09. 04 20
Четвер
|
1. Упорядкування папки самоосвіти
2. Консультації з учнями індивідуального
навчання
3. Вебінар «Як організувати дистанційне
навчання за допомогою
найпростіших онлайн
ресурсів» на сайті «НаУрок»
4.
Надання консультативної допомоги учням ,
щодо виконання навчальних
завдань та
здійснення зворотного зв’язку між
усіма
учасниками освітнього процесу в
телефонному
та онлайн-режимі.
5.
Підготовка і розміщення матеріалів з
предмету: Розведення та утримання
бджіл у
Viber, та
телефоном
6.
Оповіщення у групі Viber та
по телефону
важливої інформації для батьків
та учнів,
контроль за виконанням завдань учнями.
7.
Робота з документацією
(журналом
теоретичного навчання та виховної роботи).
8.
Збір виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та виставлення
оцінок.
9.
Зворотній зв'язок з учнями про дотримання
профілактичних вимог під час
проведення
карантиних заходів.
|
8. 00- 10. 00
10. 00 – 12. 00
15.00 – 17.00
|
||
5
|
10.04 20
П'ятниця
|
1. Консультації з учнями групи, підготовка до
тематичних оцінювань.
2. Підготовка дидактичних карток з
3. Дослідження досвіду передових вчителів і
науковців.
4.
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
5.
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету :
Продукти бджільництва у Viber. по телефону
6. Збір виконаних практичних завдань, відповідей
на тести учнями та їх оцінювання
7. Робота з документацією (вдосконалення папки
КМЗ з професії БДЖОЛЯР).
|
8.00 – 11.00
11.00 – 14.00
|
||
6
|
13.04 20 Понеділок.
|
1. Підготовка матеріалів до контрольних
робіт
2. Розробка тестів з предмету
" Пасічні будівлі,
бджолиний інвентар та
обладнання"
3. Відбір веб-сервісів для дистанційного
навчання.
4.Підготовка і розміщення матеріалів з
предмету :
Хвороби та шкідники бджіл у Viber.
5.Збір виконаних
практичних завдань, відповідей
на тести учнями та їх оцінювання.
6.Робота з документацією (вдосконалення папки
КМЗ з професії).
7. Інформування
батьків про «5 речей про
кароновірус,
які потрібно знати батькам – МОН
та МОЗ дають
роз’яснення»
|
8.00 – 11.00
11.00 – 14.00
|
||
7
|
14.04 20 Вівторок
|
1. Ознайомлення з новими інтерактивними
вправами
2. Розробка
нестандартних уроків з
3. Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
4. Робота з документацією (вдосконалення папки
КМЗ з професії).
5. Підготовка і розміщення матеріалів з
предмету :
Продукти бджільництва у Viber.
6.
Збір виконаних практичних
завдань,
відповідей на тести учнями та їх оцінювання.
|
8.00 – 11.00
11.00 – 14.00
|
||
8
|
15.04 20
Середа
|
1. Розробка дидактичних матеріалів
2. Вебінар «Використання он лайн – тестів
у
роботі з батьками»
3.
Робота над рекламною
продукцією з професії
БДЖОЛЯР
4. Робота з документацією
(вдосконалення папки
КМЗ з професії
БДЖОЛЯР.
5.
Збір виконаних практичних ,контрольних
завдань, відповідей на тести учнями та їх
корегування.
6. Рекомендації для учнів щодо
дистанційної
освіти (список
корисних посилань)
|
8.00 – 10.00
18.00- 20.00
|
||
9
|
16.04 20
Четвер
|
1. Розробка матеріалів для
написання письмових
робіт під час проходження
виробничої
практики
2. Консультація з учнями по підготовці та
виконанню домашніх
завдань з предмету"
Розведення та утримання
бджіл"
|
8.00 – 10.00
10.00 – 14.00
|
||
10
|
17.04 20 П'ятниця
|
1. Консультації з учнями по підготовці
до завдань
для підсумкового оцінюваннпредмету"Продукти
бджільництва"
2. Розробка та розсилка завдань для учнів
3. Розробка тестових завдань для учнів з
предмету"Розведення
та утримання бджіл".
4. Відбір веб-сервісів для дистанційного
навчання.
5. Робота з документацією (вдосконалення папки
КМЗ з професії).
6.Підготовка і розміщення матеріалів з
предмету :
Пасічні будівлі,бджолиний інвентар
та
обладнання. у Viber. та по телефону.
7.Консультації з батьками в телефонному режимі.
8.Консультації з методистом щодо створення
сторінки з професії БДЖОЛЯР на
сайті
училища.
|
8.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 14.00
|
||
11
|
20.04 20 Понеділок
|
1. Консультація з учнями по підготовці
та
виконанню домашніх
завдань з
2. Розробка та розсилка завдань учням для
написання письмових робіт під
час
проходження виробничої практики.
3.Робота з документацією (вдосконалення папки
КМЗ з професії).
4.Підготовка і розміщення матеріалів для
проведення підсумкового
оцінювання з
предмету: Хвороби та шкідники
бджіл.
5.Збір виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та їх корегування.
6.Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
|
8.00 – 10.00
10.00 – 14.00
|
||
12
|
21.04 20
Вівторок
|
1. Консультації з учнями 3 групи , підготовка до
підсумкового оцінювання з
предмету"
Організація пасічного виробництва.
2. Консультація з методистом щодо наповнення
навчальними матеріалами сторінки сайту.
3.Робота над рекламною продукцією з професії
БДЖОЛЯР .
4.Збір виконаних практичних завдань, відповідей на тести
учнями та виставлення оцінок.
|
8.00 – 10.00
10.00 – 14.00
|
||
13
|
22.04 20 Середа
|
1. Перевірка
учнівських тестових завдань
2. Розробка матеріалів
для популяризації
професії БДЖОЛЯР
3.Індивідуальні консультації для
учнів, які
потребують допомоги під час
навчання в
дистанційній формі
4.Відбір веб-сервісів для дистанційного
навчання.
5.Збір виконаних
практичних та
контрольних
завдань, відповідей на тести учнями
та
виставлення оцінок.
6.Оповіщення у групі Viber важливої інформації
для батьків та учнів, контроль за виконанням
завдань учнями.
7. Корекція
календарно-тематичного планування
|
8.00 – 10.00
10.00 – 14.00
|
||
14
|
23.04 20 Четвер
|
1.
Консультації з учнями групи по підготовці до
проведення ПДА
2.
Перевірка учнівських тестових завдань .
3.Підготовка і розміщення
матеріалів для
проведення ПДА
4.Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
5.Оновлення інформації на
сторінках блогу
училища.
|
10.00 – 14.00
|
||
15
|
24.04.20
П'ятниця
|
1.
Збір
виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
2.
Індивідуальні
консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі
3.
Робота з документацією(журнал теоретичного
навчання , виховної роботи)
|
8.00-
14.00
|
Розробила:
Затверджую
Директор училища №14
смт.Вороновиця
_________________В.М.Нагорний
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ
ПЛАН РОБОТИ
викладача спец.дисциплін з бджільництва,
класного керівника грипи№ 3 КОЗАК ВАЛЕНТИНИ ПЕТРІВНИ
у режимі
дистанційної роботи на час проведення
№
з/п
|
День тижня, дата
|
Зміст організаційно-методичної роботи
|
Час виконання
|
Понеділок,
27.04.20
|
·
Інформування батьків та учнів про продовження
навчального процесу, відповідно до наказу відділу освіти в телефонному та
онлайн режимі.
·
Консультація учнів та батьків про запровадження
дистанційної форми навчання учнів, та методи його впровадження на період
проходження виробничої практики
·
Корегування календарно-тематичного планування на ІІ
семестр
·
Робота зі документацією (класним журналом,поурочно-
тематичними планами)
|
8.00 – 14.00
|
|
Вівторок,
28.04.20
|
Робота зі документацією
(класним журналом,поурочно- тематичними планами, журналом виховних заходів.
Підготовка та розроблення ситуаційних питань та
розсилання їх учням.
Консультації
з методистом училища про наповнення навчальним матеріалом завдань для учнів.
Збір
виконаних практичних завдань, відповідей на тести учнями та їх
оцінювання.
|
8.00 – 14.00
|
|
Середа,
29.04.20
|
·
Здійснення зворотного зв’язку між
усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
·
Збір виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та їх оцінювання.
·
Корегування поурочно-
тематичних планів.
·
Консультації з педагогічними
працівниками,щодо створення завдань для учнів.
|
8.00 – 14.00
|
|
Четвер,
30.04.20
|
·
·
Оповіщення у групі Viber важливої інформації для
батьків та учнів, контроль за виконанням завдань учнями.
·
Робота зі документацією (класним журналом)
·
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету Розведення
та утримання бджіл
·
Консультації з учнями,щодо створення фото
звіту на тему: Запилення бджолами
медоносних рослин плодового саду.
|
8.00 – 14.00
|
|
П'ятниця,
01.05.20
|
·
·
Збір виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
·
Робота зі документацією
(класним журналом).
·
Індивідуальні консультації з
учнями.
|
8.00 – 14.00
|
|
Понеділок,
04.05..20
|
·
Підготовка і розміщення матеріалів
для тематичних оцінювань.
·
Робота з завданнями для створення кросвордів.
·
Індивідуальне спілкування з
батьками учнів.
|
8.00 – 14.00
|
|
Вівторок,
05.05.20
|
·
Індивідуальні консультації з учнями групи, щодо
виконання завдань дистанційно.
·
Збір виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та їх оцінювання.
·
Індивідуальні консультації з
учнями ,щодо створення відео на тему:Основні медоносні рослини мого регіону.
|
8.00 – 14.00
|
|
Середа,
06.05.20
|
Підготовка
і розміщення матеріалів з предмету Пасічні будівлі,бджолиний
інвентар та обладнання(фото,креслення)
Індивідуальні
консультації з учнями ,щодо написання відповідей на
ситуаційні питання.
Рекомендації
для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html.
|
8.00 – 14.00
|
|
Четвер,
07.05.20
|
·
Відбір веб-сервісів для дистанційного навчання.
·
Консультації з учнями.щодо
підготовки до поетапної атестації.
·
Збір виконаних практичних завдань,
відповідей на тести учнями та виставлення оцінок.
·
Консультації з батьками в телефонному режимі.
|
8.00 – 14.00
|
|
П'ятниця,
08.05.20
|
Підготовка
і створення запитань,щодо ситуацій, які можуть виникнути на пасіці у
весняний період.
·
Робота з
документацією.(корегування тем модулів)
·
Підготовка і розміщення матеріалів з предмету:Організація
пасічного виробництва(скласти бізнес план) .
·
Індивідуальні консультації для учнів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
8.00 – 14.00
|
Розробила:
Викладач: ____________В.П.Козак
Немає коментарів:
Дописати коментар